παλέτα χρωμάτων
παλέτα χρωμάτων :
Στο παραπάνω πρόγραμμα βλέπουμε να χρησιμοποιείται η πράξη της πρόσθεσης για να αλλάξουμε κάθε φορά το χρώμα στην πένα της χελώνας. Βάζουμε το αρχικό χρώμα και μετά από κάθε κίνηση της αλλάζει κατά 1 τόνο σε σχέση με το τελευταίο χρώμα.(σύμφωνα με τον πίνακα χρωμάτων του προγράμματος).
Ξεκινάει με color= 0 (χρώμα), δηλαδή την πρώτη φορά που θα διαβαστεί το πρόγραμμα θα πάρει η πένα το χρώμα που αντιστοιχεί στο 1.
setcolor 0+1
Τη δεύτερη φορά το χρώμα που αντιστοιχεί στο 2.
setcolor 1 (από τον προηγούμενο υπολογισμό του χρώματος ) + 1
αυτό θα επαναλαμβάνεται μέχρι να φτάσει τις επαναλήψεις που έχουμε ζητήσει με την εντολή repeat.