θέμα | Όνομα | Περιγραφή |
---|---|---|
1 από 5.ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ | Διαπροσωπική νοημοσύνη = ικανότητα του ατόμου να αντιλαμβάνεται τα συναισθήματα των άλλων. Ενδοπροσωπική νοημοσύνη = ικανότητα του ατόμου να συμπεριφέρεται προσαρμοστικά. Διαπροσωπική + Ενδοπροσωπική = Συναισθηματική Νοημοσύνη (ένα άρθρο για τους μεγάλους) |
|
2από 5.ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ και ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ | Μια εργασία από μεγαλύτερα παιδιά που αξίζει να την δεις! |
|
"Το χαμόγελο των φλεγόμενων φτερών" J. Miro |
||
Στέκομαι απέναντι σε έναν πίνακα ζωγραφικής και τον παρατηρώ, τον μελετώ, "επικοινωνώ" μαζί του. Ένα έργο τέχνης είναι σημαντικό όταν έχει κάτι να μας πει, όταν μας πλημμυρίζει συναισθήματα... |
||
"Η κραυγή" Edvard Munk |
||
Αν τα συναισθήματα ήταν χρώματα, τι θα ήταν το καθένα; Xρησιμοποίησε τα εργαλεία του Sketch & Paint για να δώσεις χρώμα στα παρακάτω συναισθήματα:
Μπορείς να ζωγραφίσεις ό,τι θέλεις. Αυτό που έχει σημασία είναι το χρώμα ή τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσεις. |
||
Παιχνίδι |
||
3 από 5.ΘΕΤΙΚΑ και ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ | Οι φατσούλες άλλοτε νιώθουν καλά και άλλοτε όχι. |
|
Το νησί των συναισθημάτων |
||
Δες προσεκτικά τις εκφράσεις που παίρνει το παιδάκι κάθε φορά και ξεχώρισε τα συναισθήματα σε θετικά και αρνητικά, έστω κι αν δε γνωρίζεις όλες τις λέξεις. |
||
Πώς η διχόνοια έδωσε τη θέση της στη φιλία... Ένα παραμύθι γραμμένο και ζωγραφισμένο από τα παιδιά για τα παιδιά. |
||
4 από 5.ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ | Ο Έλμερ ήταν ένα ελεφαντάκι κάπως διαφορετικό. Ήταν ένα παρδαλό ελεφαντάκι γεμάτο αισιοδοξία, χιούμορ, καλοσύνη... Η διαφορετικότητα του Έλμερ δεν ήταν το χρώμα του, ήταν η προσωπικότητά του... |
|
Κατασκευή |
||
Κάρτα |
||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ | Δραστηριότητες και παιχνίδια που θα μας φέρουν πιο κοντά! |
|
Αναγνωρίζω συναισθήματα |
||
Διάλεξε 5 γράμματα και γράψε συναισθήματα που να αρχίζουν από αυτά. |
||
Άραγε μπορείς να καταλάβεις από τις εκφράσεις τους πώς νιώθουν; Παίξε το παιχνίδι! |
||
Το ασχημόπαπο το κορόιδευαν τα άλλα παπάκια γιατί ήταν διαφορετικό. Σε έχουν κοροϊδέψει ποτέ οι άλλοι για κάποιο λόγο; Πώς ένιωσες; Τι θα τους έλεγες, αν είχες την ευκαιρία; Δες το βίντεο για να θυμηθείς το παραμύθι. |
||
Το ασχημόπαπο λέει... |