θέμα | Όνομα | Περιγραφή |
---|---|---|
1 από 5.ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ | Τι είναι η Συναισθηματική Νοημοσύνη; | Διαπροσωπική νοημοσύνη = ικανότητα του ατόμου να αντιλαμβάνεται τα συναισθήματα των άλλων. Ενδοπροσωπική νοημοσύνη = ικανότητα του ατόμου να συμπεριφέρεται προσαρμοστικά. Διαπροσωπική + Ενδοπροσωπική = Συναισθηματική Νοημοσύνη (ένα άρθρο για τους μεγάλους) |
2από 5.ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ και ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ | Έργα τέχνης και συναισθήματα | Μια εργασία από μεγαλύτερα παιδιά που αξίζει να την δεις! |
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ | "Το χαμόγελο των φλεγόμενων φτερών" J. Miro |
|
2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ | Στέκομαι απέναντι σε έναν πίνακα ζωγραφικής και τον παρατηρώ, τον μελετώ, "επικοινωνώ" μαζί του. Ένα έργο τέχνης είναι σημαντικό όταν έχει κάτι να μας πει, όταν μας πλημμυρίζει συναισθήματα... |
|
3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ | "Η κραυγή" Edvard Munk |
|
Χρώματα και Συναισθήματα | Αν τα συναισθήματα ήταν χρώματα, τι θα ήταν το καθένα; Xρησιμοποίησε τα εργαλεία του Sketch & Paint για να δώσεις χρώμα στα παρακάτω συναισθήματα:
Μπορείς να ζωγραφίσεις ό,τι θέλεις. Αυτό που έχει σημασία είναι το χρώμα ή τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσεις. |
|
Παιχνίδι:"H διαδραστική Τζοκόντα" | Παιχνίδι |
|
3 από 5.ΘΕΤΙΚΑ και ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ | Θετικά και αρνητικά συναισθήματα | Οι φατσούλες άλλοτε νιώθουν καλά και άλλοτε όχι. |
Ένα μουσικό παραμύθι για μικρούς και μεγάλους... | Το νησί των συναισθημάτων |
|
Εκφράσεις και Συναισθήματα | Δες προσεκτικά τις εκφράσεις που παίρνει το παιδάκι κάθε φορά και ξεχώρισε τα συναισθήματα σε θετικά και αρνητικά, έστω κι αν δε γνωρίζεις όλες τις λέξεις. |
|
Τα μπαλόνια της φιλίας | Πώς η διχόνοια έδωσε τη θέση της στη φιλία... Ένα παραμύθι γραμμένο και ζωγραφισμένο από τα παιδιά για τα παιδιά. |
|
4 από 5.ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ | ΕΛΜΕΡ... Ο παρδαλός ελέφαντας | Ο Έλμερ ήταν ένα ελεφαντάκι κάπως διαφορετικό. Ήταν ένα παρδαλό ελεφαντάκι γεμάτο αισιοδοξία, χιούμορ, καλοσύνη... Η διαφορετικότητα του Έλμερ δεν ήταν το χρώμα του, ήταν η προσωπικότητά του... |
Κατασκευή | Κατασκευή |
|
Κάρτα | Κάρτα |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ | Να μια ιδέα! | Δραστηριότητες και παιχνίδια που θα μας φέρουν πιο κοντά! |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΕΦ.1 | Αναγνωρίζω συναισθήματα |
|
Η αλφαβήτα των συναισθημάτων | Διάλεξε 5 γράμματα και γράψε συναισθήματα που να αρχίζουν από αυτά. |
|
Επικοινωνούμε με εκφράσεις | Άραγε μπορείς να καταλάβεις από τις εκφράσεις τους πώς νιώθουν; Παίξε το παιχνίδι! |
|
To ασχημόπαπο (ένα παραμύθι για τη διαφορετικότητα) | Το ασχημόπαπο το κορόιδευαν τα άλλα παπάκια γιατί ήταν διαφορετικό. Σε έχουν κοροϊδέψει ποτέ οι άλλοι για κάποιο λόγο; Πώς ένιωσες; Τι θα τους έλεγες, αν είχες την ευκαιρία; Δες το βίντεο για να θυμηθείς το παραμύθι. |
|
Κάτι θέλω να σου πω... | Το ασχημόπαπο λέει... |